piątek, 23 marca 2012

Pamiętaj - agencja kreatywna musi być kreatywna

Na rynku jest bardzo wiele agencji reklamowych. Aby się przebić muszą się wyróżniać. Wymaga to od pracowników sporo pracy i wysiłku. Należy zatrudniać najlepszych fachowców aby agencja była kreatywna (kreatywna agencja reklamowa). Kreatywność i pomysłowość jest bardzo ceniona. Szczególnie ludzie sypiący nowymi pomysłami mają szansę na pracę w takowej. Slogany to nie wszystko, trzeba jeszcze posiadać umiejętności graficzne i plastyczne. Agencja powinna składać się z bardzo uzdolnionych ludzi, którzy stworzą wspaniały zespół. W zespole jest największa siła, dzięki temu może powstać coś naprawdę fajnego. Do agencji reklamowych zgłaszają się różni ludzie. Mają oni zazwyczaj bardzo wysokie wymagania, które trzeba zrealizować. Nie można pozwolić sobie na kopiowanie czyiś pomysłów. Muszą one być jak najbardziej unikatowe i odznaczać się. Reklama powinna przyciągać klienta. W ten sposób zachęci go do zakupu danego produktu lub usługi. W reklamie dużo się zarabia, ale trzeba być naprawdę dobry, tutaj pomysłowość zostaje zawsze doceniona bez względu na wykształcenie. Osoba z pomysłem jest na wagę złota. Musi być naprawdę wszechstronnie uzdolniona oraz wytrwała. Nieraz trzeba wymyślać slogany na różne tematy w krótkim czasie. Nie zawsze spodobają się klientowi, więc trzeba od nowa. Praca w niej jest bardzo nerwowa, lecz jeśli ktoś to lubi to opłaca się tam dostać. Zapewne nie jest to takie proste i należy wykazać się umiejętnościami. Bez nich nic się nie zdziała. Warto mieć przy sobie kilka własnych projektów. Zazwyczaj one świadczą o umiejętnościach. Jeśli osoba jest naprawdę dobra to znajdzie zatrudnienie. Jeśli nie to musi poszukać innego zajęcia. Agencje nie mogą pozwolić sobie na zatrudnianie niedoświadczonych i mało kreatywnych ze względu na klientów. Oni chcą otrzymać dobry i gotowy produkt czyli reklamę. Jeśli nie spełni się oczekiwań, pójdzie gdzieś indziej. W grę wchodzą duże pieniądze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz